Het is jouw klant. Zorg dat je contact houd!

Als fietsenwinkel contact houden met je klanten, hoe doe je dat? Met e-mailmarketing geven jouw klanten permissie om nieuwsbrieven te sturen. Wist je dat digitale nieuwsbrieven 10 keer krachtiger zijn dan social media? Maar dan moet je wel relevante informatie sturen, anders melden ontvangers zich af.

“Klantenbinding is het toverwoord. Veel een webwinkels blijven je op de hoogte houden, maar fysieke winkels doen dat niet.”

Met de klant-en-klare e-mailings van fietsmarketeer blijf je onder de aandacht van jouw klanten. We bieden je e-mailsoftware, waarin 14 keer per jaar een gevulde, opgemaakte e-mailing voor je klaarstaat. Met content die is afgestemd op jouw dealerschappen.

Je krijgt bovendien een bericht wanneer deze voor je klaarstaat. Hierna heb je nog 48 uur om de inhoud aan te passen, te verwijderen of om aan te vullen. Bijvoorbeeld met lokaal nieuws. En wil je zelf een extra nieuwsbrief versturen? Ook dat is mogelijk, waarbij je de keuze hebt om dit zelf te doen of door ons te laten verzorgen. Makkelijk, snel en betaalbaar.

  • Direct te versturen e-mailings

    Kant-en-klaar. Inhoud is afhankelijk van dealerschappen.

  • Gebruikersvriendelijk

    De prettigste email marketing software: voor iedereen toegankelijk.

  • Mogelijkheid voor aanpassingen

    48 uur om aan te passen, verwijderen aan te vullen.

  • Professionele helpdesk

    Bel onder kantoortijden, bezoek het online kenniscentrum of stuur een… e-mail.

  • Bespaar tijd en houd de regie

    Houd ook in het drukke seizoen contact met je klanten.

En de kleine lettertjes dan? Die zijn er eigenlijk niet.
Houd er wel rekening mee dat wanneer je klanten wilt attenderen op hun servicebeurten, je dit apart doet vanuit je kassasysteem. Dit systeem is vooral geschikt voor digitale nieuwsbrieven.

En dat je voorlopig zelf de e-mailadressen moet importeren in het e-mailpakket. Als wij weten hoeveel winkels met welke pakketten werken, kunnen we hiervoor een koppeling laten maken.